دانشجویان موسسه آموزش عالی فارابی

 

یادگیری محور

آموزش محور

تولید یادگیری

ارائه دستور العمل

کشف و ساختن دانش

انتقال دانش از استاد به دانشجو

دانشجویان فعال

اساتید فعال

چندین شیوه آموزش

یک شیوه آموزش

توسعه تکنولوژی های یادگیری

گسترش برنامه آموزش

کیفیت و کمیت خروجی ها

کیفیت و کمیت منابع

کیفیت دانشجو

کیفیت اساتید

یادگیری ثابت،‌زمان متغییر

زمان ثابت ،یادگیری متغییر

یادگیری گرد آوری و تعامل چارچوب هاست

یادگیری خطی و تراکمی است

تشویق به درک کردن

تشویق به حفظ کردن

اساتید طراحان محیط های آموزشی هستند

اساتید لکچر می دهند

یادگیری مشارکتی و تعاملی است

یادگیری رقابتی و فردی است

 

منبع : رابرت بار و جان تگ . یک پارادایم جدید برای درک آموزش  جلد 27. شماره 6

 

نوشته شده در ۱۳۸۸/۱۱/۱٧ساعت ۳:٠٧ ‎ب.ظ توسط میلاد درویش نظرات () |


Design By : Night Skin